reserveren

Fijn dat je bij ons wilt komen kamperen.

We willen je vragen om voor het maken van een reservering gebruik te maken van onderstaand formulier. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons.

De minimale groepsgrootte om als groep op het eiland te mogen kamperen bestaat uit 6 personen.

Groepen moeten mogelijk het eiland delen met een andere groep. Of je het eiland moet delen is afhankelijk van de periode waarin je wilt komen kamperen en het aantal aanmeldingen. Wij bepalen of je het eiland moet delen.

Tarieven 2024

Scoutingleden: € 4,75 per persoon/per nacht.
Scholen en verenigingen: € 7,50 per persoon/per nacht.

Tarieven 2025

Scoutingleden: € 5,00 per persoon/per nacht.
Scholen en verenigingen: € 8,00 per persoon/per nacht.

Commerciële bedrijven en instellingen: Prijs op aanvraag.

De tarieven zijn all-in, dus inclusief het gebruik van douches, boten, kano’s, banken en tafels.

Het is ook mogelijk om het eiland te gebruiken voor een dagbezoek. In dit geval wordt in overleg met de beheerder gekeken naar de beschikbaarheid en een prijs afgesproken.

Reserveren en betalen

Een aanvraag voor reservering van Scoutingkampeereiland Jisp geschiedt per e-mail (reserveringsformulier). Daarna wordt de volgende procedure gevolgd:

• Je ontvangt van ons een bevestiging van je aanvraag, de aanvrager checkt of deze gegevens kloppen.
  • Na betaling van de borg op onderstaand rekeningnummer is de reservering definitief.
  • Uiterlijk 6 weken voor het verblijf is (naast de borg) het totaal verschuldigde bedrag in ons bezit.
  • Na ontvangst van de betaling ontvang je van ons een bevestiging van de betaling.
  • Bij reservering binnen 6 weken voor het verblijf wordt na ontvangst van de rekening het totaalbedrag, in één keer voldaan.
  • Niet tijdig betalen geeft ons het recht de reservering te annuleren.
  • De in deze voorwaarden genoemde annuleringscondities zijn van toepassing.